lunedì 4 aprile 2011

Capitolo 7

Alor nu va avec dos nave spazial into Vassek sistema y no segnal de vita trova; ma està un segreto segnal de luna number tres. Me segue segreto segnal e trova posto de attrak prima de Kekek...eheheh...me muy forte pilota. Lo vien e se calan che plataform de sosta es pequina e me trova segreta strada in sculiera e chiama otros ma lor se perde in parlazione e Juk Juk esplora e no trova rien de interexant y segreta strada es muy sivolosa y nebiosa y espavientevole; qund lor ariva me dise de tornar che no buona es segreta strada ma lor habe tiesta de petra y va avanti anca sienza me. Ma me no piase restar aqui solo e ma va avec Kekek; lui buon amigo de Juk Juk.
Nu trova porta de fero ma Juk Juk sabe che femina tien spada de luxe e so y dimanda ela de dar me spada de luxe; me vuol provar esta meravillia ma femina ancor rancorosa avec migo e no da me spada.

Ela fa aprir porta con segreta leva ma me no contento. me non capisie parque ela no me fa provar spada de luxe e me beve anoder bottle che relaxa pensier.
Nu entra in segreto magasin de droides armada y trova zinema olografico muy spectacolar y trova pezzo de droides big boss Greivus. me es mui divertido de esto spectaculo quan voze se fa dura y dis "esta serà vuestra tomba!" y nu sente big explosion venir de oltre cancelo.
Kekek fa urlo y corre via..che serà?

1 commento:

Nik ha detto...

Il ritorno di Yuk Yuk !