giovedì 7 aprile 2011

Capitolo 11

Me no conosie de quanto nu es aqui ma niuno fa me crediti e si no paga debito di pazak Rango dis che me divien cibo per bantha.
No ai niuno credito y niun robe de impegnar; me va da femina Zaira; io cerda di prender qualche credito in prestimento; no es nesesario de disturbar ela ma ela vien e vede me con mano in sua borsa.
Me scusa, me disie de debito e ela es mui mui comprensivissima avec migo. Ela va pagar alles mio debito e ritrovar alles objecto chi habe impegnado.
Me vuol muy muy bienissimo a femina Zaira, me vuol dar big big abbraccia ma ela no vuole io va far fiesta.
...
Kekek svelia me in angar...dove?...ohi ohi mi cabeza es dolente.
Lui fa me segni di segue lui e nu arriva in stanza de livello de plancia; Nik e femina Zaira es avec nu. Lorac vuol parlar avec nu ma elo no es aqui; Kekek abe terminado de riparar sua nave RUSTORM.
Me va calmar dolor de cabeza con agua ardiente che nu sente big esplosion!
Que es?
Anoder explosion più big e nu vola in stanza. No gravitas y alarm suona in alles stanza.
Qualqiuno istant e sistema de gravitas retuerna e nu fa ruzzolo. Ancor big explosion, qualqiuno attaca nuestra nave.
Me no abe mi zaino e mi arma. Nu deve tornar ! vit vit!
Turbosiensor no buono. lui rotto. Noi cerca strada per fuir e va in planzia de comando; qualqiuno esta vivo. Ufizial in posto de controlo nu dis de salvar pepol in ponte giu stante. Kekek apre strada in sotto ma niuno da salvar esta lì.
Ufizial non es ufizial! dis femina Zaira. me no bien intiende ma nu torna de sopra e los otros spara a ufizial chi tira bomba fumosissima y fuisce.
Me no sabe che far y va a computer per controlar que suxiede in nave e fora.....ohi ohi. big pericolo! esta big spazial incrociator che spara a nu. nu deve fuir ! nu deve fuir siubito!

Nessun commento: