giovedì 15 settembre 2011

Capitolo 22

Omini de tim muy felizi de Juk Juk como pilota che nuestro tim passe alles qualificaziona; nu semo in gruppo de tim de corsa major! Muy credits in premia de corsa major et alles omini son exitados; un de estos, no picoleto avec big glasses muy able avec computerista fa big fiesta a Juk Juk y elo porte special bottle por migo. Diman es lo juorno expezial y nu duà star conzentrado.
L'indiman nu va in zona de corsa; muy personas esta deja in platforme por vider la corsa y muy big oloproiezion in big citi capital; me vide anca femina Zaira: ela esta con alter tim de corsa avec pilota Zabrak y fuzilier bothan.

Me saluda ela prima de starter, nos swoop parte de penultime posizia et alter tim es muy aguerite...me finisie mea bottle...muy muy deliziosissima....tres...dos...uan...GO!
Partenzia es muy importanti y Juk Juk se juega alles acqui, me da siubito maximo de potenzia...spostate, damnazio, spostate!!!
Buena sorte esta avec nu che in prima parte de corsa nu schiva aller arbres y arrive presque de testa de corsa. Juk Juk pilota bien e bien lavore picoleto hacker ma alter tim sparen a nu; me schive qualquiuno de esto spari me lor colpisie nu; bravo mechanic no lasia swoop spenger y nu reste in corsa anchi mentri alter essie de gara; nu arive a mezza di gare qui semo tres tim a lottar de primera posizion; me duà dir grassie a picoleto hacker qui svela mechanismo de fionda su perigulosissima curva y so me da potenzia maxima y arrive prime a fionda por salir su melior rampa. De esto punto semo in testa me prima de tunnel tim de femina Zaira spare nu y lor fuzilier centra nuestro swoop, me suplica mechanic de darme ancor energia y elo fa un miraculo, nu riesse a entrar in tunnel prima de alter y me rischia de schiantar me buena sorte es avec nu; de acqui es un galoppada fine l'arive...victoria! VICTORIA!
Juk Juk es inebriado, alles pipol gride suo nome...Juk Juk! Juk Juk!
Anca esta vuelta me es melior pilota. Adieu!

Nessun commento: